Tiekimo valdymas logistikos versle
Visų komercinių įmonių veikla yra projektuojama verslo rezultatams siekti. Kaip ir pardavimai taip ir gamybos ir tiekimo grandinės viskas turi būti orientuota į sukurtos prekės ar paslaugos pirkėją. Sąnaudų mažinimas vienodai deleguojamas kiekvienam padaliniui, vadovybės suformuoti strateginiai tikslai akcentuojami tiems procesams dėl kurių įmonė veikia lėčiau nei gali nes dėl to iš esmės nukenčia aslaugų kokybė.
Tiekimo valdymas yra nuolatiniame tobulinimo procese. Sandėlio atsargos ir logistika yra tie klausimas kurie kasdien yra aptariami pasitarimuose iš ryto ir guli ant įmonės vadovo darbo stalo. Tiekimo grandinės nesuvaldymas lemia brangiai kainuojančias klaidas tokias kaip nereikalingas lėšų įšaldymas, papildomi sandėliavimo kaštai, prarandamos galimybės panaudoti turimas lėšas kitiems įmonės tikslams. Tiekimo prognozavimas ir planavimas pagal įmonės vidinius ir išorinius faktorius turi būti atliekamas nuolat nepaisant to kokio dydžio as specifikos yra įmonės. Kuo daugiau duomenų perkelta į kompiuterines programas ir susieta su logistikos paslaugas teikiančiomis įmonėmis tuo geriau informacija cirkuliuoja ir galima tiksliau planuoti gamybinius procesus. Tik žinant aiškiai, matant skaidriai tiekimo grandinės silpnasias vieta galima išgryninti tuos momentus kur įmonė „buksuoja“ ir reikia priežiūros trukdžiams pašalinti.
Konkurencinį pranašuma galima pasiekti tik optimizuojant tiekimo grandinę. Automatizavimas, savaialikis duomenų keitimasis, sprendimų priėmimas grįstas analize sumažina logistikos ir sandėliavimo kaštus. Tokiu atveju galima tinkamai suplanuoti gamybos linijų darbą ir darbuotojų poreikį. Kokius pokyčius lėmė vieni ar kiti sprendimai matome ne visada iš karto, kai kuriems užtenka išryškėti ir 3 mėnesių tačiau kartais reikia laukti ir 12 mėnesių ir matyti tam kad įsitikinti pokyčio efektyvumu. Priėmę šį iššūkį keistis pagal rinkos pokyčius retai kada įmonė išeina pralaimėtoja ilguoju laikotarpiu.