Kas užtikrina automobilio aktyvųjį saugumą?

Administratorius/ 6 gruodžio, 2021/ Saugumas kelyje

Saugumas yra svarbiausias aspektas, kai kalbame apie automobilius, nes tai lemia mūsų gyvybę. Sudėtingame komplekse nesunku pamiršti vieną iš elementariausių sistemų – apsaugos ir saugos sistemų – pavyzdžiui, automobilius. Jei apie aktyvią saugą visada išsamiai praneša žiniasklaida ir patys prekiautojai ar pardavėjai, tai pasyvioji sauga yra ne kas kita, kaip pilka pelė sudėtingoje struktūroje. Pasyvus saugumas Tai transporto priemonės savybių ir įtaisų rinkinys, turintis savitą dizainą ir eksploatacinius skirtumus, tačiau funkciškai skirtas užtikrinti saugiausias sąlygas įvykus avarijai. Skirtingai nuo aktyviosios saugos sistemos, kurios veiksmu siekiama išgelbėti automobilį nuo nelaimingų atsitikimų, pasyvioji automobilio saugos sistema įsijungia jau įvykus avarijai.

Siekiant sumažinti avarijos padarinius, naudojamas visas komplektas prietaisų, kurių tikslas – sumažinti įvykusios avarijos sunkumą. Tikslesniam klasifikavimui naudojamas suskirstymas į dvi pagrindines grupes.

Vidinė sistema – tai įeina:

  1. Oro pagalvės
  2. Saugos diržai
  3. Sėdynės konstrukcija (galvos atramos, porankiai ir kt.)
  4. Kūno energijos sugėrikliai
  5. Kiti minkšti interjero elementai

Išorinė sistema – kita, ne mažiau svarbi grupė, pateikiama tokia forma:

  1. Buferiai
  2. Kūno išsikišimai
  3. Stiklas
  4. Rack stiprintuvai

Neseniai žinomų naujienų organizacijų puslapiuose jie pradėjo išsamiai aprašyti visas automobilio pasyviąsias saugos funkcijas

Be to, nepamirškite savarankiškai organizuoti Euro NCAP (Europos naujų automobilių vertinimo programos) veiklos. Komitetas jau kurį laiką atlieka visų rinkoje esančių modelių susidūrimo testus ir apdovanojo tiek aktyviosios, tiek pasyviosios saugos sistemų testų rezultatus. Kiekvienas, kuris tiki kiekvienu saugos sistemos komponentu, gali būti susipažinęs su avarijos testo rezultatais. Visi pasyviojo saugumo elementai, įtraukti į šį sąrašą, yra skirti apsaugoti visus, esančius automobilio, patyrusio avariją, salone. Štai kodėl, be automobilio įrengimo, tai labai svarbu speciali įranga(tinkamas aptarnauti), juo visi važiavimo dalyviai turi naudotis pagal paskirtį. Tik visų taisyklių laikymasis leis jums gauti aukščiausią apsaugą. Toliau mes apsvarstysime pagrindinius punktus, kurie yra įtraukti į vidinės pasyviosios saugos sąrašą. Kūnas yra visos apsaugos sistemos pagrindas. Automobilio stiprumas ir galimos jo dalių deformacijos tiesiogiai priklauso nuo automobilio kėbulo medžiagos, būklės, o taip pat ir konstrukcinių ypatybių. Siekdami apsaugoti keleivius nuo variklio skyriaus turinio patekimo į saloną, dizaineriai specialiai naudoja „saugumo groteles“ – tvirtą sluoksnį, neleidžiantį trikdyti salono pagrindo. Salono saugumas nuo konstrukcinių elementų yra visas sąrašas prietaisų ir technologijų, skirtų apsaugoti vairuotojo ir keleivių sveikatą. Pavyzdžiui, daugelyje salonų yra numatytas sulankstomas vairas, kuris neleidžia papildomai pakenkti vairuotojui. Be to, šiuolaikiniuose automobiliuose yra sumontuotas traumų saugus pedalo mazgas, kurio veikimas numato pedalų atjungimą nuo tvirtinimo elementų, sumažinant apatinių galūnių apkrovą.

Norėdami pasikliauti galvos atrama, kad užtikrintumėte maksimalų saugumą, turite ją labai aiškiai pastatyti į tam tikrą jums tinkantį aukštį

Saugos diržas – pripažintas standartinis 2 taškų juosmens diržas, naudojamas keleiviams pririšti prie pilvo ir krūtinės kaip įprastas diržas, kuriuo atsisakyta praėjusio amžiaus viduryje. Panašios saugos gerinimo pasyvios priemonės turi būti patobulintos kelių taškų saugos diržai. Papildomas šio tipo prietaiso funkcionalumas leidžia tolygiai paskirstyti dinamiką visame kūne, nepažeidžiant asmens kūno padėties.

Oro pagalvės yra antra pagal svarbą pasyvioji saugos sistema (pritvirtinti saugos diržai pirmoje eilėje). Pripažinta aštuntojo dešimtmečio pabaigoje. Jie tvirtai pritvirtinti prie visų transporto priemonių. Šiuolaikinė automobilių pramonė pradėjo įrengti visą komplektą oro pagalvių sistemų, kurios apsuptų vairuotoją ir keleivius iš visų pusių, blokuodamos galimas žalos vietas.

Share this Post