Koks automobilis patikimiausias?

Administratorius/ 6 gruodžio, 2021/ Automobilio pirkimas, Automobilių kėbulai, Patarimai vairuotojams

Tiesą sakant, apibendrinant žodžius pigus ir patikimas, kad ir koks būtų įsigijimas, tai visada keldavo nepasitikėjimą. Visi esame pavargę nusipirkę pigesnį lygintuvą, pigesnę skalbimo mašiną ar tiesiog pigų vyno atidarytuvą. Ar prisimeni, koks buvo rezultatas? Buvo sugedęs ir tavo kokybė prasta.Kai trūksta kantrybės, turi pirkti brangų gerą daiktą.Sąžininga pridėti pigesnį daiktą, už kurį jau sumokėjai.

Bijau, panaši situacija ir su naudotais automobiliais. Ar patikimi gali būti pigūs?

Ar pigu ir patikima? Bet kokiu atveju ekspertai rinks panašią statistiką, nes šie dalykai ypač domina vairuotojus, tačiau reikia atminti, kad šiuo atveju kalbėsime apie naudotų automobilių santykinį patikimumą ir santykinį jų pigumą, nes yra Ar negerai be galo modifikuoti pigiai/brangiai.
Vokietijos techninės apžiūros asociacija (TÜV) tradiciškai kiekvienų metų pabaigoje parengia naują automobilio patikimumo įvertinimą

Naudotos transporto priemonės grupuojamos pagal pagaminimo metus ir rūšiuojamos pagal aktualumą pagal rimtų defektų procentą konkrečių modelių transporto priemonėse. Norint suprasti Lietuvos prekiautojų tendenciją koreguoti ridą, be patikimumo rodiklių TÜV ataskaitoje, praverčia ir kiekvieno modelio vidutinė rida. O duomenys rodo, kad mano šalyje intensyviausiai naudojami populiariausi prabangūs modeliai. Vokietijoje vidutinė 5 serijos BMW rida 2010-11 metais buvo 176 tūkst. kilometro. Kitų šios klasės automobilių rodikliai labai panašūs. „Audi A6“ per tą patį laiką įveikia 173 tūkst. kilometrų, o „Volvo V70“ ar XC70 – net 197 tūkst. kilometrų. Mažiausia rida išsiskiria tokie miesto modeliai, kaip „Hyundai Atos“ (88 tūkst. kilometrų), „Smart ForTwo“ (89 tūkst.) ar „Ford Ka (86 tūkst.). Tikėtina, kad mažiau nuriedėję automobiliai turėtų turėti mažiau trūkumų, bet įdomu tai, kad mažesnė vidutinė rida nebūtinai lemia geresnę modelio poziciją patikimumo reitinguose. Be to, pateikiama rida yra vidutinė, tačiau į Lietuvą paprastai iškeliauja pigiausi ir labiausiai nuvažinėti automobiliai, todėl jei mūsų šalyje parduodamo modelio rida mažesnė už vidurkį, praktiškai nėra abejonių, kad ji atsukta.

Geriausi 8-9 metų automobiliai:

„Porsche 911“, 9,9 proc. gedimų, 65 tūkst. km. vidutinė rida.

„Audi TT“, 11,5 proc., 95 tūkst. km.
„Mazda 2“, 12,4 proc., 80 tūkst. km.
„Mercedes SLK“, 12,8 proc., 76 tūkst. km.
„Toyota Auris“, 12,9 proc., 95 tūkst. km.
„Volkswagen Golf Plus“, 13,0 proc., 100 tūkst. km.
„Toyota Corolla Verso“, 13,2 proc., 120 tūkst. km.
„Toyota Yaris“, 14,5 proc., 89 tūkst. km.
C klasės „Mercedes“, 14,7 proc., 112 tūkst. km.
„Mini“, 14,9 proc., 92 tūkst. km.

Kitų Lietuvoje populiarių modelių vietos reitinge:
„Volkswagen Golf“, 15,8 proc., 117 tūkst. km.
„Toyota Avensis“, 17,3 proc., 130 tūkst. km.
„Audi A4“, 18,2 proc., 143 tūkst. km.
3 serijos BMW, 19,4 proc., 131 tūkst. km.
„Škoda Octavia“, 20,1 proc., 140 tūkst. km.
„Audi A6“, 20,7 proc., 171 tūkst. km.
5 serijos BMW, 21,7 proc., 159 tūkst. km.

Prasčiausi:
„Ford Ka“, 29 proc., 78 tūkst. km.
„Alfa Romeo 147“, 29,3 proc., 106 tūkst. km.
„Chevrolet Captiva“, 29,5 proc., 123 tūkst. km.
„Renault Kangoo“, 29,9 proc., 115 tūkst. km.
„Chevrolet Matiz“, 30 proc., 73 tūkst. km.
„Renault Megane“, 30,1 proc., 119 tūkst. km.
„Volkswagen Sharan“, 30,1 proc., 153 tūkst. km.
„Dacia Logan“, 31,5 proc., 111 tūkst. km.
„Citroen C5“, 31,9 proc., 141 tūkst. km.
„Renault Laguna“, 35,3 proc, 139 tūkst. km.

Share this Post