Prancūziškų automobilių gamintojai
Vieni žavisi Prancūzija, kaip romantika alsuojančia šalimi, kurioje moterys spinduliuoja natūraliu grožiu, kurioje užburia kalbos skambesys, muzika, architektūra, meno kūriniai ir seilėtekius sukelia nacionaliniai patiekalai. Na, o kiti žavisi prancūziškais automobiliais, kurių ko gero yra ženkliai daugiau nei dabar greitai įstengtumėt išvardinti.
Pagrindiniai dabartiniai prancūziškų automobilių gamintojai
Citroën
Didžiausias prancūziškų automobilių gamintojas, nuo 1976 metų — dalis „PSA Peugeot Citroën“ grupės. Citroën istorija prasidėjo dar 1919 metais, vieno iš prancūzų pramonininkų, André-Gustave Citroën (1878–1935), dėka.
1934 metais Citroën prancūziškų automobilių gamintojai užsitikrino sau gerą reputaciją už naujoves įgyvendintas kuriant Citroën Traction Avant. Tai buvo ne tik pirmasis pasaulyje masinės gamybos, priekiniais ratais varomas automobilis, bet kartu ir viena pirmųjų unitarinio tipo mašinų, kurių važiuoklės rėmas nekontaktuoja su mechaniniais komponentais.
Peugeot
Dar viena prancūziškų automobilių markė. Peugeot yra dalis „PSA Peugeot Citroën“. Prieš susikuriant dabartinei Peugeot įmonei, tai buvo šeimos metalo apdirbimo verslas įkurtas 1896 metais ir gaminęs praktiškas prekes, tokias kaip spyruoklės, pjūklai, akinių rėmeliai, kavamalės ir dviračiai. Ar galite patikėti? Šiuolaikinė kompanija, viena didžiausių šių dienų automobilių gamintojų pradėjo savo istoriją ne nuo automobilių. 1858 metais, lapkričio 20-ą dieną, Émile Peugeot dėka liūto simbolis imtas naudoti kaip Peugeot prekinis ženklas. O jos sūnus, Armand Peugeot, 1889 metais bendradarbiaudamas su Leon Serpollet, sukūrė pirmąjį kompanijos automobilį, tai buvo nepatikimas, garais varomas triratis automobilis.
Renault
Tai tarptautinis prancūziškų automobilių gamintojas, kurio istorija prasidėjo 1899 metais. Renault gamina platų automobilių asortimentą bei furgonus. Praeityje Renault taip pat gamino ir sunkvežimius, traktorius, tankus, autobusus ir keleivinius vagonus.
Pirmaisiais savo gyvavimo metais Renault gamino tik automobilių važiuokles, o už kėbulą buvo atsakingi jų partneriai. Pirmasis automobilis su Renault kurtu kėbulu buvo „Taxi de la Marne“, kuris buvo sukurtas ir pristatytas pasauliui 1905 metais. Renault sukurta taksi kabina dalyvavo Pirmajame pasauliniame kare transportuodama Prancūzijos karius palei Prancūzijos upę Marne į jos intaką Ourcq.